INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Relatieplanet contact nep ofni

oudforum

ik heb contact gekregen met een meid die volgens haar geen internet heeft en dit stiekum op het werk doet omdat ze niet vaak ken mailen vroeg ze of ik haar via 2323 wou sms wat 1.5 pob kost ze is mij wat te geintereseert in mij dus vertrouw het niet echt denken jullie echt of nep?
Gepost op: 12-05-2009

oudforum

jonge,trap daar niet in.als je voor zo iets moet gaan betalen,klopt het gewoon niet.niet op in gaan.
Gepost op: 12-05-2009

oudforum

Als er begonnen wordt over SMS diensten is het zonder enige uitzondering een bullshit verhaal, waarschijnlijk automatisch gegenereerd. Het feit dat ze omwille juridische redenen alle specificaties ergens achterin te mail verstoppen (prijs per bericht, aantal reacties per bericht, etc) zegt al genoeg, een echt persoon staat daar niet bij stil.
Gepost op: 13-05-2009

oudforum

Mid waarom zal die chick je eerst naar een duur sms nummer laten bellen? Ik heb het ze gvraagd en dan zeggen ze dat ze al eerder gestalkt zijn door hun ex man.. let op dit zijn standaard berichten want ik kreeg precies hetzelfde verhaal van 2 verschillende dames.. doe het niet.
Gepost op: 14-05-2009

oudforum

lijkt mij nep
Gepost op: 14-05-2009

oudforum

ik zou zeggen niet op ingaan want dit is een fake dame die alleen wat geld uit je zak wil slaan door te smsen. want het is niet realistisch dat een dame te erg geinteresseerd is in jou. ik ben ook een vrouw en zou zomaar niet op een advertentie ingaan, vrouwen zijn op dat vlak wat meer voorzichtiger en wat terughoudend.
Gepost op: 15-05-2009
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.