oudforum
Berichten: 2280 kriebello dat is ook zo een oplichters site,als je je inschrijft komen ook de mooiste vrouwen op je af die willen chatten,moet je wel eerst een abonnement afsluiten.ik ben er niet ingetrapt in die fictieve personen.
Gepost op: 05-11-2009
oudforum
Berichten: 2280 Dat idee heb ik ook heel sterk. Het werkt min of meer hetzelfde als be2.nl. Daar wordt je ook met van alles en nog wat doodgekogeld. Een tip heb ik wel. Er staan ook profielen op met een naam en een nummer. Probeer eens een mailtje te schrijven naar die persoon (met hotmail.com, of live.nl erachter), dus bij het profiel kim1982 mailtje sturen naar kim1982@hotmail.com of kim1982@live.nl). Misschien is het wel een serieuze dame die wel contact zoekt en zich ingeschreven heeft. Heb je toch contact kunnen leggen zonder ook maar ??n euro te hoeven neer te tellen. Tip, neem voor de zekerheid toch een tijdelijk aangemaakt mailadres daarvoor. Mocht het inderdaad fake zijn, kun je dat mailadres tenminste nog opheffen.
Gepost op: 07-11-2009
BMWRIDER36
Berichten: 2 Heb mij een week geleden op deze site laten vangen.Kreeg constant chat aanvragen en dus wou ik zo snel mogelijk een abonnement.Maar toen ik via online banking mijn abonnement wou betalen werd deze steeds geweigerd omdat het zogezegd de verkeerde rekening was volgens hun site, alsof ik mijn eigenrekening nr niet zou kennen na deze honderd keer gecontroleerd te hebben.Ze raadde mij toen aan om via een overschrijving te werken maar moest dan wel een abonnement van een jaar nemen.Heb dit abonnement van een jaar toen via een overschrijving betaald.Maar wat is nu aan de hand. Nu activeren ze mijn abonnement niet zodat ik nog geen berichtjes kan sturen.DIT ZIJN PURE OPLICHTERS.MENSEN A.U.B BLIJF VAN DEZE SITE AF DAAR HET EEN GROTE FAKERSSITE IS.DIT ZAL MIJ OOK GEEN 2DE KEER MEER GEBEUREN.
Gepost op: 16-11-2010
beer
Berichten: 3 [qoute]Heb mij een week geleden op deze site laten vangen.Kreeg constant chat aanvragen en dus wou ik zo snel mogelijk een abonnement.Maar toen ik via online banking mijn abonnement wou betalen werd deze steeds geweigerd omdat het zogezegd de verkeerde rekening was volgens hun site, alsof ik mijn eigenrekening nr niet zou kennen na deze honderd keer gecontroleerd te hebben.Ze raadde mij toen aan om via een overschrijving te werken maar moest dan wel een abonnement van een jaar nemen.Heb dit abonnement van een jaar toen via een overschrijving betaald.Maar wat is nu aan de hand. Nu activeren ze mijn abonnement niet zodat ik nog geen berichtjes kan sturen.DIT ZIJN PURE OPLICHTERS.MENSEN A.U.B BLIJF VAN DEZE SITE AF DAAR HET EEN GROTE FAKERSSITE IS.DIT ZAL MIJ OOK GEEN 2DE KEER MEER GEBEUREN.[/qoute]
Gepost op: 12-12-2010
beer
Berichten: 3 [qoute][qoute]Heb mij een week geleden op deze site laten vangen.Kreeg constant chat aanvragen en dus wou ik zo snel mogelijk een abonnement.Maar toen ik via online banking mijn abonnement wou betalen werd deze steeds geweigerd omdat het zogezegd de verkeerde rekening was volgens hun site, alsof ik mijn eigenrekening nr niet zou kennen na deze honderd keer gecontroleerd te hebben.Ze raadde mij toen aan om via een overschrijving te werken maar moest dan wel een abonnement van een jaar nemen.Heb dit abonnement van een jaar toen via een overschrijving betaald.Maar wat is nu aan de hand. Nu activeren ze mijn abonnement niet zodat ik nog geen berichtjes kan sturen.DIT ZIJN PURE OPLICHTERS.MENSEN A.U.B BLIJF VAN DEZE SITE AF DAAR HET EEN GROTE FAKERSSITE IS.DIT ZAL MIJ OOK GEEN 2DE KEER MEER GEBEUREN.[/qoute][/qoute]
ik wil hier even op reageren. ik ben namelijk een moderator op de site kriebello.nl als de betaling rond is kan je namelijk gelijk op de site naar de chat en mailen verzenden. betaling via de site is alleen mogelijk met visa en met overschrijving bank en clicandbay met een aangemeld profilenaam. als de betaling rond is kan je er gelijk op. dit zal wel een vergissing zijn. groet MODERATOR van kriebello chatsite
beer
Berichten: 3 en nog een ding............ ik heb mijn vrouw voor het leven getroffen op www.kriebello.nl het kan dus wel
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.