oudforum
Berichten: 2280 Hoi, ik heb op speurders.nl gereageerd op een contactadvertentie. Ik kreeg daar vandaag een reactie op terug. Een behoorlijk lange email. Met gezeik over dat ze in haar vorige relatie niet goed behandeld was en blabla.
En uiteindelijk komt het erop neer dat ik maar contact met haar moet maken via een sms naar 4414 (nu zie ik dit nummer nergens genoemd als fake). Maar ik vind het een beetje raar dat iemand over een vorige relatie verteld aan een wildvreemde en er ook meteen zo'n lange email van maakt.
Wat denken jullie?
Hier de email:
Bedankt voor je reactie op mijn advertentie het doet me toch wel goed dat ik een aantal reacties heb gekregen.
Die van jou sprak me wel aan dus daarom hierbij mij reactie terug naar je.
Ik ben dus Esme 24 jaar uit Breda, ik ben werkzaam in de verpleging en wel in een psychiatrische instelling.
Leuk maar vooral ook zwaar werk maar het bevalt me prima vooral de wisselende diensten spreken me enorm aan.
Ik zal gelijk heel open en eerlijk tegen je zijn ik heb een relatie achter de rug, dat is nu 1 jaar geleden, en die duurde 3 jaar.
Nooit hoop ik meer op die manier door een man behandeld te worden maar ik ga ervan uit dat niet alle mannen hetzelfde zijn.
Ik wil er nu "nog" niet over uitwijden dat komt eventueel later wel dat zijn echt gesprekken die je naar mijn mening face to face moet voeren.
Waarom gaat mijn voorkeur naar een oudere man uit zul je je afvragen.
Ik heb 2 weken een relatie met een man van 48 gehad en wat was die lief zeg en enorm verschil met iemand van mijn leeftijd.
Dat heb ik dus echt als een enorme aangename periode ervaren maar helaas moeten we een einde aan de relatie maken wegens omstandigheden waar we niet omheen konden.
Natuurlijk is het voor mij geen vereiste hoor iemand die ouder is kijk zou er een klik zijn met iemand van mijn eigen leeftijd dan ga ik daar natuurlijk ook geen nee tegen zeggen he, logisch
Ik ga verder nog niet te veel vertellen over mezelf laten we eerst maar eens kijken of er de wel bekende klik tussen ons is he.
Je kunt me bereiken door me een smsje te sturen kus esme (dan je je bericht voor me) en dit stuur je naar 4414.
De kosten bedragen1,50 pob/ max 2 br, uiteraard zitten we nergens aanvast verder ofzo willen we geen contact meer met elkaar gewoon niks meer sturen en dan zijn we overal vanaf.
Waarom via deze box zul je je afvragen.
Ik wil niet direct mijn gegevens moeten geven simpel.
Mijn bedoelingen zijn serieus en oprecht maar littekens heb ik al meer dan genoeg op mijn ziel en ik wil er nog niet meer bij.
Een computer heb ik zelf niet die heeft mijn ex meegenomen, hij had trouwens alles meegenomen wat we maar bezaten dus ik ben echt helemaal opnieuw moeten beginnen en tja ik hoef jou niet uit te leggen dat dit heel veel geld kost.
En een computer is voor mij absoluut niet noodzakelijk dus die komt nog wel een keer.
En daarbij wil ik dit jaar liever weer eens op vakantie gaan dus doe ik mijn centjes liever daaraan aan besteden.
Ik hoop dat ik heel snel iets van je mag horen en wie weet wat de toekomst ons nog zou kunnen gaan brengen.
Als laatste wil ik nog even een hele duidelijke afspraak met je maken als dat zou mogen, nou twee eigenlijk.
Ik wil ten eerste niet te lang gaan smsen want dat schiet niet echt op wat de financiën betreft en verder wanneeer een van ons beiden kenbaar maakt geen contact meer te willen dat de ander dit zal respecteren, kunnen we dit zo afspreken?
Ik hoop echt dat je snel contact met me zal zoeken en zo niet dan wens ik je verder het allerbeste toe.
Liefs
Esme
Gepost op: 10-04-2010