INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Sexdatingplanet.nl

oudforum

Kunnen er hier mensen vertellen of die site wel echt of fake is? Heb reeds een aantal berichten verstuurd, waarvoor je natuurlijk moet betalen, maar alle berichten blijven zelfs ongelezen...waardoor ik zo stilletjes aan het vermoeden krijg dat heel die site ook nep is en dus zoals vele sites u alleen wat euro's armer tracht te maken!
Gepost op: 29-03-2010

oudforum

steven je hebt volkomen gelijk krijg zelf ieder keer een mail met nieuwe dames maar geen reactie is gewoon geld klopperij
Gepost op: 31-03-2010

oudforum

Sexdatingplanet is absoluut FAKE!! Zonde van je geld, niet meer op reageren!
Gepost op: 01-04-2010

oudforum

Ik heb ongeveer dezelfde ervaring. Ik krijg veel berichtjes, het is heel duur om die te beantwoorden, maar die antwoorden worden of niet gelezen of krijg ik geen reactie meer terug. Fake? Ik weet't niet, maar't lijkt er wel op.

oudforum

Steven, je hebt het bij 't rechte eind! www.Sexdatingplanet.nl is puur NEP! Heb net zelf op www.datingwebsites.nl een heel verhaal erover geschreven en meerdere collega's van ons ook! Is pure diefstal! Blijf scherp, Steven! Groetjes! ;)

oudforum

Steven, jammer als ik je moet teleurstellen, maar het zijn een stel oplichters, een echte nep site. Valse berichten worden gestuurd om je te laten bellen en vervolgens krijg je nooit antwoord. Ze moeten ze juridisch aan pakken die schoften.
Gepost op: 02-04-2010

oudforum

hoi ja fake heb ook op gestaan ook percies als jij .niet doen kost veel geld word niks.
Gepost op: 03-04-2010

oudforum

Is bijna dezelfde site als gratissexmetvrouwen.nl Wat me opvalt is zodra je je inbox gelezen heb je binnen 48 uur een nieuw bericht van iemand anders heb staan, log je een week niet in dan krijg je ook geen nieuwe berichten. Ik heb daar ook 1 keer een sms gesprek gehad, maar de antwoorden waren zo kort en riepen alleen maar op tot nog een sms te sturen, en je kreeg altijd binnen 5 minuten een berichtje terug. Volgens mij is die site ook flink hun portomonee aan het spekken met een hoop nep advertenties. Enkele berichten worden gelezen
Gepost op: 03-04-2010

oudforum

Deze website is zeer zeker fake.
Gepost op: 05-04-2010

oudforum

Helemaal mee eens 2 maanden abonnement gehad bij deze site sexdatingcontacten ongeveer de zelfde site veel mailtjes van dames gehad die graag contact wilden maar als ik daarop reageerde kreeg ik nooit geen antwoord meer mijn mailtjes werden niet eens geopend!!! Mensen niet aan beginnen deze sites zijn pure FAKE GELD uit de zak klopperij!!! jammer want de opzet ziet er goed uit.
Gepost op: 07-04-2010
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.