INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Wie weet iets nummer 4477

oudforum

Ik heb kontakt gezocht via nummer 4477 via marktplaza mijn-wederhelft-2331742.php.Na afspraak niet komen opdagen. wel dure rekening.Weet iemand re vertellen welke organisatie achter 4477 verschuilt is het betrouwbaar.Ik heb mijn twijfels.Die dame in kwestie zei dat ze ziek was zou kunnen of toeval en een tijdje terug was pc stuk dat kan toeval?Ik twijfel ruikt eerder naar oplichterij?Heeft iemand hier ervaring bij.
Gepost op: 09-09-2009

oudforum

smshosting zit achter dat nr http://www.smshosting.nl
Gepost op: 12-09-2009

oudforum

ik heb ervaring met een 4477 nummer momenteel heb ik haar 3 keer gezien en bellen we nu prive met elkaar maar mijn ervaring is ook dat niet elk 4477 nummer betrouwbaar is Ik heb mij laten uitleggen dat de letters ervoor heel belangrijk zijn want er schijnen er meer te zitten onder het nummer 4477 Het is alleen even uitzoeken welke dat zijn succes verders Guido
Gepost op: 14-09-2009

oudforum

ja hoor kijk hier maar eens naar http://www.sms4real.nl/
Gepost op: 15-09-2009

oudforum

Ik heb ook op een advertentie geregeerd via marktplaats met nummer 4477, maar ik ben der achter gekomen dat het allemaal NEP is!Gelukkig op tijd. Toen ik moeilijke vragen ging stellen werden die steeds ontweken, op het laats kreeg ze steeds mijn berichten niet en dat ze rare tekens kreeg en me telefoon stuk was en zo?en ook het verhaal dat ze geen computer had en zo en het beste op deze manier was, je betaald ook dubbele tarief voor de ontvangen berichten 3 ? is erg veel per keer! Tot slot ik denk dat die SMS Boxen allemaal Nep zijn en alleen op je geld uit zijn! Dus regeer er niet op,doe het via een ander mannier,het is allemaal oplichterij! Gegroet.
Gepost op: 17-09-2009

oudforum

krijg ik ook dagelijks in mijn mailbox..oplichters !!!
Gepost op: 19-09-2009

oudforum

je werkt er zeker zelf bij zo,n klote telefoon centrale?
Gepost op: 20-09-2009
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.