INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Echtheid 4477?

oudforum

Hai allemaal, Ik heb onlangs eens gereageerd op diverse advertenties uit Speurders.nl om eens te zien hoe echt het allemaal is. Ongeveer 7-8 vrouwen hebben een mail teruggestuurd. Allemaal vroegen ze me een sms te sturen omdat ze zelf geen pc hadden en dus niet konden mailen. Nu begreep ik wel dat die dames nep waren, maar toen ik mezelf onnozel voordeed en met die vrouwen in discussie probeerde te gaan door nogmaals te mailen, kreeg ik eerst een tijdje niets, en vandaag wel een reactie. Ik had ze gezegd dat ik niet begreep waarom ik moest sms-en. Ik zal mijn correspondentie hieronder zetten, zodat jullie kunnen beoordelen of dit echt is of niet. Haar eerste reactie: "Stralend en met veel plezier lees ik je mail,had niet verwacht dat er iemand zou reageren op mijn oproepje zeg! Ik ben eindelijk wel een toe aan meer plezier in mijn leven, heb een rot ervaring achter de rug maar wil dat het liefst vergeten want het leven gaat door en sta nu weer open voor een nieuwe relatie vooral ook omdat ik heel erg moeilijk alleen kan zijn! Ik hoop echt dat jij die lieve,tedere en zorgzame man bent die ik zoek in mijn leven en die wel een keer wil daten met mij, laten we dan ook hopen dat er dan ook gelijk een klik is tussen ons ? Ik ben erg benieuwd naar wie je bent en misschien wil je mij een smsje sturen? Je kunt me direct bereiken door de woorden 4u ****** naar nummer 4477 te sturen , Ik zit nu namelijk even bij mijn ouders op de pc, en die hoeven niet alles te weten wat ik doe! Hoop dat jij echt serieus bent en dat ik je snel spreek." Waarop ik schreef: "Erg fijn dat je iets terugschreef, en jammer dat je zo'n nare ervaring hebt moeten meemaken. Ik ben nog wel wat in de war, want je vraagt me om smsjes te sturen. Zelf heb ik nooit eerder aan zoiets meegedaan. Ik heb daar namelijk alleen maar slechte dingen over gehoord. Dat ik constant berichtjes blijf sturen en vooral ontvangen (die schijnen erg duur te zijn), dat veel van die berichtjes niet eens van de dame in kwestie afkomen, dat veel berichtjes compleet nutteloos zijn en bovenal dat ik nooit of te nimmer echt iets van jou te zien zou krijgen. En vooral dat laatste zou natuurlijk raar zijn, gezien de bewoordingen van je advertentie. Misschien dat ik er gewoon niks van begrijp, ik heb er ook geen persoonlijke ervaringen mee, maar ik zou graag willen weten hoe dit in zijn werk gaat en of er überhaupt een kans bestaat dat ik je ooit te zien zou krijgen." Zij antwoordde vandaag met dit: "Ik vraag mij echt af waarom je denkt dat je me nooit te zien zal krijgen. Ik weet niet wat voor ervaringen mensen uit jouw omgeving hiermee hebben, maar ik weet verder helemaal niets ervan. Ik heb me aangemeld bij 4477 omdat ik net iets teveel heb meegemaakt om meteen via mijn eigen nummer te gaan smsen. Deze datingdienst leek mij de juiste oplossing." Is dit nu een zeer uitgekookte nepper of is dit echt? Ik heb natuurlijk haar mailadres, wat zou er gebeuren als ik dat bijvoorbeeld toe zou voegen op msn? Groeten en bedankt, Anoniememan
Gepost op: 06-07-2009
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.