INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Wie help mij

oudforum

wie kan mij vertellen als adult match geen faker site is
Gepost op: 26-01-2010

deawoo

Hallo Ik vindt Adult niet echt een fakesite. Ik heb er mijn partner gevonden. Er zullen wel fake profielen tussen zitten. Maar op welke site heb je dat niet. Adult is gewoon een heel moderne site waar gewoon heel veel mogelijk is
Gepost op: 27-06-2010

IMIN

Inderdaad is AM geen fake site. Ik heb er een paar dates gevonden.
Gepost op: 01-07-2010

fagrans

Wat een geluksvogels of hebben ze belang bij de site. Kijk eens goed naar de foto's en probeer de details even te onthouden, dan zie je vanzelf dat het fotomateriaal in verschillende profielen wordt gebruikt en dan natuurlijk de niets zeggende antwoorden. Op het moment dat er in je verhaaltje een email adres staat komt deze leeg aan bij de ontvanger.
Gepost op: 24-09-2010

ronald c

wij hebben al div leuke dates gehad maar zoals iedere internet site zit er altijd wel een rotte appel tussen
Gepost op: 16-01-2011

nietnormaaldiefakers

Adult match is geen fake site en als je een faker tegenkomt dan geef je dat gewoon door aan de mensen van AdultMatch en paar uur later of een dag later is die faker gedeleted! 1 tip geef ik mee en dat is als je korter dan 1 meter 70 bent dan heb je niet veel kans haha, meeste vrouwen daar willen LANGE mannen. Lol Maar nogmaals, Adultmatch is geen fakesite!
Gepost op: 21-01-2012
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.