INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Mixedmatches

oudforum

Wie heeft pos/neg. ervaring(en) met de datingsite MixedMatches? Het valt mij op dat er onnoemelijk veel biutenlandse vrouwen op zijn ingeschreven,vooral uit Nigeria. Hoe haal je de fakers eruit of is alles nep? Gaarne reactie!
Gepost op: 12-04-2010

oudforum

Ik ken de site MixedMatches en ik heb het nog even bekeken maar tot nu toe ben ik geen enkele vrouw uit Nigeria tegengekomen. De meeste komen uit Nederland of Suriname. Heb je het wel over MixedMatches.NL?
Gepost op: 14-04-2010

oudforum

Beste Gonzo, Mixed matches is een internationale datingsite, oorspronkelijk gestart met mixedmatches.nl in Nederland. Sinds enkele maanden is de site wereldwijd actief en is de site vertaald in het Engels. Inderdaad zijn er (vooral bij de start) veel aanmeldingen uit Nigeria geweest. dat brengt ook de aard van de site (blank/gekleurd ) met zich mee. Helass zijn er inderdaad nogal wat personen uit Nigeria welke zich met ander bedoelingen op de site ophouden. Wij proberen deze mensen vroegtijdig te verwijderen c.q te blokkeren en leden te waarschuwen voor dergelijke praktijken. Mocht u meer vragen hebben, stelt u ze gerust aan ons. Mixed Matches Arnaud Ruighaver en Danielle Neslo
Gepost op: 15-04-2010

oudforum

nou het lykt wel of alles nep is, die hele site. heb me gisteren ingeschreven, maar kom niet eens meer op die site. heb ze een mail gestuurd, maar ook hierop geen reactie nog.
Gepost op: 16-04-2010

oudforum

Ik weet niet wat ik er van moet denken maar ik zit wel in een tweestrijd. Ik heb daar al eens iemand ontmoet maar is verders niks geworden. deze kwam gewoon uit nederland. Nu heb ik ook al heel lang contact met een meisje dat nu tijdelijk in Nigeria zit zegt ze. En ze is zo ver dat ze over wil komen. Het is echt een plaatje van een meid. Maar als het gaat om een vliegticket dan heeft ze liever dat ik geld stuur i.p.v. een ticket. Ja je begrijpt dat ik dan begin te twijfelen. Heb je toevallig contact met een zekere Linda. Vertel me jouw ervaringen eens. Ik kan de site trouwens nu niet benaderen.
Gepost op: 17-04-2010

oudforum

Op Mixed Matche staan inderdaad veel buitenlandse profielen, dat brengt de aard van de site ook met zich mee. Helaas zijn er mensen die zich met andere bedoelingen op onze site begeven dat waar deze voor bedoeld is. Dergelijke profielen worden door ons per omgaande verwijderd maar hoe spijtig kunnen wij niet altijd voorkomen dat deze mensen zich inschrijven en misbruik proberen te maken van de site. Bij vragen over Mixed Matches zijn we via onze site ten alle tijden bereid meer informatie te geven. Mixed Matches Arnaud Ruighaver
Gepost op: 19-04-2010

oudforum

Misschein goed naar de foto kijken. Als je een foto van een topmodel ziet, weet je bijna zeker dat het nep is (echter heel moeilijk te zien). Let eens op de vele taal- en spelfouten en profielen in het Engels. Deze profielen kun je het beste mijden, want juist daar zitten de fakers met-name.
Gepost op: 19-04-2010

oudforum

Mixed Matches is ok, maar niet reageren op adv uit nigeria, die zijn meestal fake. Ik kan het weten want ik had een echt scammer. Ik heb mixed ingelicht en die persoon is direct van de site gehaald. Men probeert personen uit Nigeria en Ghana te mijden maar helaas lukt dat niet altijd. Mixed Matches is niet fake en het is en blijft moeilijk de fakers eruit te halen, gewoon je gevoel volgen.
Gepost op: 21-04-2010

oudforum

Ik ben bijna opgelicht door een nigeriaanse vrouw. Ze heette Bamidela. Die is op geld uit. Kijk dus uit.
Gepost op: 22-04-2010

oudforum

Ik had ook last van een faker uit Nigeria, maar die heeft mij niet kunnen pakken. Ik zal mixed ook op de hoogte stellen, zodra mn hotmail weer werkt. Vind het wel een goede site.
Gepost op: 22-04-2010

oudforum

sur vrouw zoekt naar een lieve man,om iets serieus op te bouwen.
Gepost op: 23-04-2010

oudforum

heb geld gestuurt naar een vrouw maar komt niet
Gepost op: 23-04-2010
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.