oudforum
Berichten: 2282 ik heb zo allemachtig veel spyware in me computer wie weet een GOED WERKEND programa voor mij ik heb nu microsoft antispyware maar dat blokeert ook dingen die niet geblokt hoeven te worden
ik heb nu nog steeds spyware van kazaa in me pc staan terwijl die er al een jaar af is en ik heb een paar bestanden die norton als virus ziet in aplication data (cdromdupe) en nog wel meer maar dat zijn namen zoals (Sfdx5F302) maar ik kan het verwijderen en de volgende keer dat ik me pc opstart is hij weer terug
Gepost op: 26-03-2010
oudforum
Berichten: 2282 marco ik heb een goed programma maar aangezien ik de illegale versie (ghe ghe) heb(die overigens wel goed werkt) weet ik niet of ik hem kan posten. mail me maar dan geef ik de naam wel.
Gepost op: 27-03-2010
oudforum
Misschien een overbodig antw. en gebruik je het al.
Maar ik heb www.hitmanpro.nl geinstalleerd.
Werkt gewldig!!!!!!!
groetjes Yadee
Gepost op: 27-03-2010
oudforum
Berichten: 2282 Kijk eens op www.hitman.pro. Een klasse-programma! Gewoon in een handomdraai te installeren en het programma in een half uurtje het werk laten doen. Deze installeert zelf spijware-blaster, Spybot, AdAware, nog een paar spywaresweepers etc op je computer (dis je later gewoon kunt blijven gebruiken!). Moet je eens kijken hoeveel rommel Hitman van je computer afgegooid krijgt en hoe snel je computer dan ineens wordt (als vanouds dus).
Nog een tip: werk niet met Internet Explorer, maar met Mozilla Firefox, (browser is via www.mozilla.com te downloaden). Deze laat haast geen ongewenste programma's door. Succes verzekerd!
Gepost op: 29-03-2010
oudforum
Deze werkt kei en de kei kei keigoed! Hij installeert een stuk of 20 programma's op de harde schijf, (spywareblaster, ad-aware, spybot, spysweeper etc. etc.), waarmee deze in een half uur tijd de hele computer schoonmaakt en allerlei spyware, women, Trojaanse paarden en virussen van de computer verbant. Ik draai het programma ook tweewekelijks en win er meestal toch zo'n goede 120 MB aan overtollige ruimte mee terug. Het leuke van Hitman is, dat het geheel gratis is!
Probeer het eens!
Gepost op: 30-03-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.