Waarom niet gewoon doorgegaan met e-mailen ipv sms-sen

Dan weet je ook gelijk of het serieus is...en het is gratis

Ik wilde ook contact maken met een vrouw via de "Contacten en Berichten" op marktplaats. Niets mis mee ...als het serieus is tenminste en je ook daadwerkelijk mailt of sms-st met die persoon. Maar waar ik een beetje schijtziek van wordt is dat het lijkt alsof het een gewone oproep van een vrouw is, met foto's van een normaal persoon, die niet op een fotomodel lijkt, zoals bij die commerciele sms-oproepen. Blijkt na 1 mailtje al dat ik verder contact via het "datingburo" moest doen. Op zich ook niet zo erg, als het om een "echt" datingburo zou gaan waar men zich heeft ingeschreven. Maar nee hoor, na die site bekeken te hebben kan je alleen maar reageren via...je raad het al...SMS >

Ik heb er nog 1 mailtje aan gewaagd maar daarna uiteraard geen contact meer vernomen

Ik vraag me af wie nou die dames zijn op die foto's. Het zijn vaak "gewone" doorsnee vrouwen. Weten die dat hun foto voor sms-sites gebruikt worden ? Of zijn het gewoon call-girls die betaald sms-sen "erbij" doen.
Anyway...het blijft op deze wijze verdoemd lastig om een niet commercieel contact aan te gaan met al die FAKERS. Ik haak dan direct af maar je zal er maar intrappen en voor honderen euro's met een operator/medewerker zitten te sms-sen in de veronderstelling dat je dat met de vrouw van je dromen doet