INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Betalen voor datingsite's

oudforum

Is het niet een beetje vreemd dat iedereen maar loopt te zeiken over het betalen voor een datingsite? Als je naar de bioscoop gaat moet je toch ook betalen. Het gaat toch niet puur voor die ene date die je eruit voor kunt slepen. Het is toch ook meer een vorm van sociaal contact, danwel via de veilige anonieme manier van internet. Als mensen niet op een normale dagelijkse manier een relatie kunnen krijgen lijkt het me dat dit een ideale oplossing is. En over de kosten van een datingsite, de meeste mensen hebben helemaal geen besef wat het kost om een site te laten draaien, laat staan de kosten voor de advertenties. En dan al dat gelul van ja maar reclamebanners die kunnen de kosten dragen. Jullie weten niet half hoe moeilijk het is om aan adverteerders te komen. Dus mensen wees a.u.b niet zo objectief. Als je niet weet waar je over praat hou dan liever je commentaar voor jezelf. Beste oplossing is een website oprichten die zeikers heet, dan kunnen de meesten hun gal daar gaan spugen. dit heeft helemaal niks met fakers meer te maken.
Gepost op: 26-02-2010

hotdate75

Het gaat hier niet over klagen om te betalen. Het gaat om betalen voor iets wat je niet krijgt, namelijk contact met ECHTE dames die daadwerkelijk DAMES zijn en daadwerkelijk met iemand willen daten. Bij veel sites die op deze site genoemd worden betaal je voor iets wat er niet is. Alsof je een bioscoop kaartje koopt, maar als je de deur naar de zaal door gaat sta je weer op straat zonder een film gezien te hebben. Of de site beheerders zijn uit op geld en maken een hele berg "fake-accounts"aan die ze zelf beantwoorden. Of dames doen zich voor als "date-willig" maar als puntje bij paaltje komt moet je ze ineens bereiken via een SMS of 0906-nummer. DAAR wordt over geklaagd. Zelfs op site's als bijvoorbeeld LEXA enzo komen fakers voor en daar verdienen de beheerders aan (want abonnement) en zijn er dus niet op gebrand om ze te bannen....
Gepost op: 28-09-2011

HansPV

tot nu toe heb ik alleen maar fake sites gehad. Meestal is de site zelf fake maar soms ook de dames. Zou wel willen weten of er echt een site bestaat die serieus is. Any suggestions? Groetjes Hans PV
Gepost op: 14-10-2011

paas

Heb enkele maanden geleden een bericht geplaatst over een site. Zie: http://www.fakerslijst.nl/topic/1834/goede+sexsites+%3F.html Ter Info. Ben eigenaar van een webhosting-bedrijf en heb enkele maanden geleden een sex-datingsite online gezet. Zie www.eroxica.nl Ik heb eerst zelf op 'normale' datingsites rondgestruind en daar ook iemand ontmoet (inmiddels relatie van 1 jaar). Daarna het idee geopperd zelf zo'n (gratis) site op te zetten. Maar daar bestaan er al enkele van. Vervolgens dus een sexdating-site gemaakt. Eerst uiteraard op diverse sites aangemeld om te kijken hoe het allemaal werkt en in elkaar zit. Conclusie, 99% van dit soort sites is gewoon fake. eroxica.nl is nu een paar maanden online. Per week melden zich zo'n 2 leden aan. Nu 80 leden, waarvan 2 dames!!!! En daar gaat het dus om. Dames melden zich niet of nauwelijks aan op dit soort sites. In het eerdere bericht geef ik ook aan hoe eenvoudig het is zo'n nep-site op te zetten. Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee....
Gepost op: 14-10-2011

temooiomwaartezijn

Wat ik in het bericht van oudforum kan opmaken is hoe hij tegen gedupeerden aankijkt. namelijk mensen die alles gratis willen en te zielig zijn om via de normale manier van aan een contact te kunnen komen. Nou beste man of vrouw. Mannen willen best betalen, maar wel voor iets waar zij een wederprestatie voor kunnen krijgen. en anders heet dat met een nederlands woord "bedrog" of "oplichting". Een datingsite's waar een meisje (of misschien wel een man) die aan de overkant zit te faken om je geld uit de zak te kloppen voldoet volgens mij aardig hieraan. Het immorele om deze zwendelarij te rechtvaardigen is het argument: Als ze zo zielig zijn, dan verdienen ze het toch en ze verdienen het ook omdat die mannen toch seksueel pervers zijn, hun vrouwen waarschijnlijk bedriegen, vuznzige taal uitspreken. Laat ik zeggen dat ik geen ethicus ben of de jongen die hier morele zeden probeert te preken, ideologische of religieuze maar wil aangeven dat voor mijn maatstaf hier de Nederlandse wet is. En volgens de maatstaven van de Nederlandse wet zijn deze zaken niet in de haak. je kan volgens de nederlandse wet niet rechtvaardigen iemand laten betalen dat er niet is en je kan ook niet volgens de Nederlandse wet rechtvaardigen dat je maar het recht hebt om iemand te bedonderen, omdat je ervan overtuigt ben dat jij superieure morele waarden hebt en hij niet. Er is geen enkele rechter die je in het gelijk stelt dat je maar iemand nag bedriegen, omdat hij zijn vrouw bedonderd, seksueel pervers is of maar een sukkel is, omdat hij niet op de normale manier aan een vrouw kan komen. De rechter die jouw daarvoor in het gelijk stelt wil ik wel eens ontmoeten.
Gepost op: 04-11-2011

janjansen

Als je naar de Bioscoop gaat dan krijg je er iets voor terug. Gratis of betaalde dating, trap er niet in. Zijn fake of afdankertjes of niet prettig gestoorde dames. En allemaal goedgelovige geile domme mannen. Cool
Gepost op: 22-12-2011

verwijderd account

>DroevigAwel eh, wete wat dat ik ervan denk...he...mensen die zo'n dating site maken waar je voor moet betalen heh dat zyn zieligaards, gestoorde, ziekelijke mensen...ten eerste he, ga werken voor een baas of word zelfstandige je eigen baas dan verdien je geld... zo op deze manier waar je moet betalen om een meisje te ontmoeten dat is iemand dwingen om dat meisje te leren kennen en dan nog ervoor moeten betalen. Dat is fraude, en voor fraude eh beland je in de gevangenis. Ze moesten alle dating sites en social netwerksites checken en nagaan of ze geld vragen, vragen ze geld dan kunnen ze hun site veranderen in alles gratis, veranderen ze hun site niet he dan mogen ze van my he heel hun leven lang in de gevangenis doorbrengen. Hah, losers ga werken en stop mee de mensen uit te melken en hun blut te maken! Kword daar pissed van!
Gepost op: 28-04-2012

verwijderd account

>Droevigen dan nog eh voor die oudforum daar: naar de bioscoop gaan of op internet een meisje zoeken dat zyn 2 verschillende dingen he, je moet zoiets nie vergelijken mee mekaar zenne, want een film daar zit geen leven in en je moet daar niet mee samen leven. Ik zal nog is iets zeggen he, als je int echt geen meisje vind wat doe je dan...heh? Antwoord...juist op internet zoeken. Als je dan op internet op een site een meisje vind, je vind haar leuk, je zet haar by u favorieten want je wilt haar ni kwytraken, en jah je kent de website ni je stuurt naar haar een bericht of mail en dan komt er zo'n scherm dat je moet betalen om verder mee dat meisje in contact te komen nee, nee en nog is nee das crazy, zoiets kan gewoon ni by my is dat fraude... en fraude ik heb dat opgezocht in woordenboek dat betekend: 'iemand dwingen om iets te bereiken' dus de mensen van zone site dwingen de vrijgezellen om te betalen voor dat meisje en dan nog de gevolgen die nog nasudderen, nie mee werken, of ni komen opdagen, of tis n man geen vrouw zoals op de foto...hum kheb mn bedenkingen en twijfels hierover.
Gepost op: 28-04-2012
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.