INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Sms naar 7222

oudforum

NIET alle datingsite's van 7222 zijn fake, dat heb ik zelf beleefd! Heb zelfs een mooie vriendschap opgebouwd dank zij een date via het nr 7222!
Gepost op: 10-04-2010

oudforum

dat wou ik nou net zeggen niet alles is altijd fake ik heb mijn vriendje een paar maanden en dat via 7222
Gepost op: 10-04-2010

oudforum

Dat is allemaal nep en puur FAKE!!!!!!!!!!!!!
Gepost op: 11-04-2010

oudforum

Gepost op: 13-04-2010

oudforum

Gepost op: 14-04-2010

oudforum

Gepost op: 15-04-2010

oudforum

Gepost op: 16-04-2010

oudforum

omdat je zelf bij 7222 werkt zeker
Gepost op: 16-04-2010

juston

[qoute]NIET alle datingsite's van 7222 zijn fake, dat heb ik zelf beleefd! Heb zelfs een mooie vriendschap opgebouwd dank zij een date via het nr 7222! [/qoute]
Gepost op: 03-11-2010

juston

[qoute][qoute]NIET alle datingsite's van 7222 zijn fake, dat heb ik zelf beleefd! Heb zelfs een mooie vriendschap opgebouwd dank zij een date via het nr 7222! [/qoute][/qoute]
Gepost op: 03-11-2010

temooiomwaartezijn

Walgelijk hoe mensen die belang hebben bij deze zwendelarij je onder de neus willen wrijven dat het vooral geen onzin is. Want toevallig hebben ze zelf er een vriendje of vriendinnetje aan overgehouden. Ze schuiven de duizenden negatieve ervaringen terzijde om dat ene "geslaagde contact" te presenteren als echtheidscertificaat van deze datingsite's. Hoogstwaarschijnlijk is het aantal gedupeerden van deze zwendelarij een aantal factoren groter dan bekend is. Niet iedere man durft nasr buiten te brengen dat hij opgelicht is en vooraal niet op deze manier.Daar heerst toch een bepaald taboe van. De man is bang reactie's te krijgen als: "Nee, toch zo stom ben je toch niet" of nog erger achter zijn rug. Zelfs als er een paar vrouwen bevinden die echt op zoek zijn naar contact tussen de duizenden nepprofielen dan nog noem ik het bedrog, want de opzet van die site is bedrog. Ga nou lang mij en ken het bedrog voordat datingsite's bestonden. Vroeger was het niet beter met de betaalde mobiele nummers. Honderden vrouwen die zaten te faken achter de telefoon en toevallig kan er tussen de duizenden fakerds een echte tussen zit. Toevallig zat er een keer een vrouw tussen die oprecht naar contact op zoek was. Al tijdens het eerste contact gaf zij mij haar telefoonnummer, zodat ik haar op haar telefoonnummer kon bellen. DAt was voor mij van die tijd de lakmoesproef of een contact enigszins echt is of er voor bedoeld was om je geld uit de zak te kloppen. Als iemand zijn telefoonnummer of email of msn niet wil doorgeven dan kan jer wel op aan dat het fake is. Laat je niet bedonderden met smoesjes: "zoals er lopen genoeg gekken op internet, dus bla bla". Als je bang bent voor gekken dan ga je niet contact zoeken via internet en wanneer denk je overtuigd te zijn dat een gegadigde geen gek is? Na duizend berichten a 1.50? Een andere smoes is dat zij geen Pc heeft, maar alleen gelinkt is via gsm. Vreemd verhaal, maar dan kan je altijd nog je telefoonnummer doorgeven.
Gepost op: 05-11-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.