oudforum
Berichten: 2282 Kan iemand mij vertellen of http://webguru.sexdatingworld.nl wel echt is, ik heb nu een paar mailtjes gehad, maar dan moet je eerst inbellen en dan ben je vervolgens minimaal 5 minuten bezig om de mailtjes te ontrafelen. Vaak lijkt het te mooi om ewaar te zijn. Iemand ervaring hiermee?
Gepost op: 02-01-2010
oudforum
Berichten: 2282 webguru is geen fake want ik heb zelf oproepjes geplaatst op deze site en ook enkele reacties via deze site gekregen.
Gepost op: 04-01-2010
oudforum
Berichten: 2282 webguru.sexdatingworld.nl is fake echt leuke maar vooral dure fake.
Het patroon is altijd het zelfde. Iedere dag een nieuw contactpersoon die jou helemaal ziet zitten totdat er iets tussen komt of ze jou toch niet meer zien zitten.
De verwachting bestaat dat jij gewoon blijft inloggen. Ook al wil jij dat ze rechtstreeks gaan mailen. Niet doen dus
Gepost op: 04-01-2010
oudforum
Berichten: 2282 Het is een grote oplichterij,deze site.De mailtjes die je krijdt zijn inderdaad te mooi om waar te zijn.En jij maar inbellen iedere keer.Die gasten lachen zich de ballen uit de broek.
Gepost op: 06-01-2010
oudforum
Berichten: 2282 ik heb al 3 contacten gehad via deze site dus ik vind deze reacties raar.
althans de betaalde ontvangst.
Gepost op: 07-01-2010
oudforum
Berichten: 2282 Ik heb via sexdating al 3 afspraakjes gemaakt dus ik weet niet hoe het kan dat jullie zoveel geld kwijt zijn aan het inbellen.
er zullen best fakers tussen zitten, want sommige foto`s en verhalen zijn te mooi om waar te zijn maar daar prik je toch wel gauw doorheen vindt ik.
Gepost op: 08-01-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.