oudforum
Berichten: 2282 Blijkbaar is het ook erg gemakkelijk om bij relatieplanet te faken. Er zit iemand met mijn abeelding en met mijn gegevens op relatieplanet. En doet relatieplanet er wat aan? Helemaal niets!
Gepost op: 24-01-2010
oudforum
Berichten: 2282 De reden waarom relatieplanet niets doet, is omdat het een betaalde account is (via Rabodirect betalen). Dus fakers willen jullie het goed doen, neem een abonnement bij Relatieplanet!
Gepost op: 25-01-2010
oudforum
Berichten: 2282 Een kopie van je legitimatie bewijs inclusief brief (aangetekend) naar het post ardes sturen van relatieplanet.nl in Leek (Groningen) en eisen dat de faker gewerd wordt en dat jouw foto van de site gehaald wordt.
Doen ze dat dan niet, naar het Dagblad van het Noorden schrijven met jouw verhaal. Moet je opletten hoe snel ze de faker er af gooien.
Zonder jouw legitimatie ben jij voor hen eventueel ook een faker die de boel tilt. Dat doe je natuurlijk niet, maar hun willen bewijzen zien. Snap die lui zowiezo niet, dat ze je dat niet hebben voorgesteld.
Geloof me als je die brief hebt verstuurd is het zo pogelost. Zij hebben zich ook te houden aan de richtlijnen van Het College voor Persoonsregistratie (Rijswijk). Daar je natuurlijk ook nog eens je beklag doen.
Suc6!
Gepost op: 26-01-2010
oudforum
Berichten: 2282 Voor iemand die geïnteresseerd is: Dit ben ik echt.
http://love.lycos.nl/lovelycos/personal/personal.jsp?id=zwartnek
Gepost op: 28-01-2010
oudforum
Bedankt voor je tip! Ga meteen aan de slag! Het punt is nu dat relatieplanet helemaal niet meer reageert op mij. Er wordt namelijk ingelogged met mijn IP adres. Als relatieplanet even moeite had gedaan om het IP adres na te trekken, want dat mogen ze, dan hadden ze gezien dat ik op mijn offici?le woonadres geen internet aansluiting heb, en internet vanaf de aansluiting bij mijn vriendin in Drenthe.(Zie ook een bericht van mij bij het topic patrickzwartjes@hotmail.com.) Helaas kan Wanadoo niets doen. Nogmaals bedankt voor je tip!
Gepost op: 29-01-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.