INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Wie kent afspraakcentrale.nl

oudforum

Hallo Ik ben ook genaaid en zou actie met je willen ondernemen. Ik ben ook woonachtig in omgeving Breda en wil hem ook wel een bezoek brengen. Laat maar horen! Groeten Ad
Gepost op: 04-02-2010

oudforum

beste meneer v beurden, ik heb goeie contacten bij de nederlandse inlichtingen dienst, AIVD / DSRT, wilt u mij het adres van die zogehete ben slootmans mailen en ik ga voor jullie allen in de databank kijken, en ik hou jullie op de hoogte, alle oplichters/criminelen moeten in hechtenis genomen worden. bvd nico
Gepost op: 04-02-2010

oudforum

Wie gaat nu 100 euro of andere bedragen storten op een dating of sexdating site terwijl het al tig keren vermeld is dat het allemaal nepsites zijn??????
Gepost op: 05-02-2010

oudforum

Luc van boxtel, een ouwe vent die geen telefoon durft op te nemen en die de boel oplicht. Erodatingpoint.nl is fake!!!! Hij denkt er mee weg te komen, ik denk van niet.... Adres is dus welkom, breng hem graag een rolstoeltje...
Gepost op: 06-02-2010

oudforum

Hey Maaike, kunnen wij niet afspreken gezellig ? Ik ben heel anders dan de meeste mannen! Je zal er geen spijt van krijgen, gr. Marko
Gepost op: 09-02-2010

oudforum

Beste Suske, Dank voor uw reactie. Wij hebben ruim 3600 dames van alle leeftijden ( v.a. 18 jaar ) bij ons ingeschreven die actief op zoek zijn naar heren voor echt gratis sexafpraken. Wij kunnen u dan ook altijd direkt in kontakt brengen met dames in de door u gewenste regio. Deze dames zijn gegarandeerd geen beroeps, zij vragen er dan ook geen enkele vergoeding voor, ook geen sms diensten. De enige kosten die er aan verbonden zijn is de eenmalige contributie voor het lidmaatschap bij Ero Dating Point, daarna zijn alle sexcontacten geheel gratis en onbeperkt. U kunt ons altijd bellen of mailen om de adressen en tel. nrs. van de speciaal voor u geselecteerde dames op te vragen, zodat u ze dan zelf kunt bellen of mailen om verder met ze af te spreken. Wij kunnen de adressen en tel. nrs. van de voor u geselecteerde dames ook naar uw e-mail adres sturen. Indien u niet anoniem hoeft te blijven is het ook altijd mogelijk dat de dames u rechtstreeks bellen of mailen. Na aanmelding bij Ero Dating Point kunnen we u direkt de eerste contacten aanbieden, indien gewenst geheel anoniem. Voor meer info. en aanmelding kunt u naar onze website gaan. www.erodatingpoint.nl daar graag doorklikken naar inschrijfformulier. Voor eventuele vragen kunt u ons altijd bellen of mailen. Met vr. groet, Iris van Boxtel. Ero Dating Point Ned. Belgie.
Gepost op: 10-02-2010

Juntao

Nu heten ze de kontaktlijn met het deze website: http://www.desexcontactlijn.azaza.nl/ Het geld kan je overmaken naar zijn raborekening onder naam van slootmans, breda. Of anders kan je het sturen naar deze adressen: amstelstraat 40 vl breda of postbus 3998 4800 dz breda. Ik heb hem al een bezoekje gebracht aan de amstelstraat, maar heb helaas nog niet m'n geld terug. Wie kan me helpen?
Gepost op: 09-12-2011

Juntao

En ooh ja, het aanspreekpunt is nu Sandra van Beek met mail sandravnbk0@gmail.com en de consulent is Anna, die alleen op di en vr te bereiken is tussen 17:00 en 18:00. Als iemand meer info heeft en me en dan ook gelijk jezelf kan helpen, mail me: johnnie342@hotmail.com
Gepost op: 10-12-2011

Juntao

Ik heb me geld al eindelijk terug! Knipoog Na veel speurwerk Politie is dus gebleken dat hij Ben Slootmans is, en hij woont in breda, adres: amstelstraat 40 4812VL Breda. Hij woont daar samen met zijn vrouw, die een week geleden aan haar keel is geopereerd en die ook tevens de zogenaamde consulent Anna is. Wil je meer info, mail me: johnnie342@hotmail.com
Gepost op: 10-12-2011

Henkiel

Is niet meer woonachtig in Breda, maar sinds begin Januari vertrokken naar Merle ( Belgie )
Gepost op: 18-01-2012

tofka2460

Proficiat Juntao dat je je geld terug hebt. Is mij niet gelukt. Tot voor kort adverteerde ze op speurders onder 'man zoekt vrouw'. Drie gelijksoortige advertenties met de namen: Sandra (is dus die zogenaamde Sandra van Beek), Debbie de Bakker en Henriette. Ik heb een klacht naar Speurders.nl gestuurd en die hebben mij uiteindelijk bevestigd dat de adverteerders zijn geblokkeerd. Dit was 21 februari en inderdaad geen advertenties meer gezien op speurders. Eerst waren er dat meerdere per dag met elke keer een ander advertentie nummer. Dat slootmans verhuist is naar Belgie. Kan het zijn dat dat Meerle is, vlak over de grens bij Breda? Merle bestaat volgens mij niet. Ik weet dat er nog een site was (Belgisch) waar ze op adverteerde met dezelfde advertenties. Ben kwijt welke dat was. Wil ze daar ook laten blokkeren.
Gepost op: 21-03-2012
Pagina: 3/3
Volgende
Laatste
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.