INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Wie kent afspraakcentrale.nl

oudforum

is er iemand bekent met de afspraakcentrale.nl en weet je me ook vertellen of ze betrouwbaar zijn en of het geen oplichters zijn? ik hoop dat iemand me daar mee kan helpen
Gepost op: 25-12-2009

oudforum

afblijven een grote oplichter en geloof me ik ken hem info mail me maar
Gepost op: 27-12-2009

oudforum

Hoi Marc, Zijn malafide oplichters!! komen afspraken niet na en je krijgt ze telefonisch moeilijk te pakken.Je moet 100 euro storten naar B.P Slootmans in Breda. Naam bestaat vlgs mij geen eens.
Gepost op: 29-12-2009

oudforum

Na veel bellen altijd geen antwoord/verbinding en de smsbox vol . Nooit een contact waarvoor je betaald hebt.Ik denk ook aan oplichting.is dat niet aante geven?
Gepost op: 30-12-2009

oudforum

Hey, Graag meer uitleg over deze oplichter. Hij is momenteel aan het ronselen op Belgische sites Grtz
Gepost op: 01-01-2010

oudforum

Niet aan beginnen, als je betaald hebt krijg je nooit meer contact met ze.
Gepost op: 02-01-2010

oudforum

Hoi Mark, is absoluut geen fake zelf afspraakjes ghad prima. weluitkijken zitten natuurlijk ook fakers bij,eerst veel mailen en of chatten good luck
Gepost op: 03-01-2010

oudforum

Ik vind het raar dat je niet kan zoeken in de Afspraakcentrale. Je weet dus niet eens wat voor soort mensen zich daar hebben ingeschreven.
Gepost op: 04-01-2010

oudforum

Momenteel adverteert deze op de site van wwww.sexindustrie.be Ga er dus niet op in en negeer deze advertentie. Ziet er leuk uit maar nadat je het geld hebt gestort merk je dat de interesse daalt en besef je dat je d'r aan bent voor je geld. Ik dacht dat ik d? website had gevonden. Maar ik ben gewoon opgelicht. Geeft een raar gevoel.
Gepost op: 05-01-2010

oudforum

Hoi Adriaan, Je hebt volkomen gelijk..ze zijn zrlden of nooit te bereiken en geven geen adressen c.q. contactgegevens. door. Eigenlijk zouden wij allen eens een actie moeten voeren. Ik heb wel een vermoeden waar onze 'Slootmans' woont.....en ook Roy... laat even van je horen.. groetjes Harry
Gepost op: 05-01-2010

oudforum

heb me ingeschreven bij afspraakcentrale heb betaald en een code gekregen en dat was het ze zijn nu op vakantie van ons geld maar wat is nu wel betrouwbaar .
Gepost op: 07-01-2010

oudforum

Ik voel me ook genaait door de afspraakcentrale. Ik heb wel elke keer contact met ze gekregen dat was geen probleem. maar als de vragen moeilijk worden geven ze geen antwoord. ik denk dat ik de heer slootmans even ga aangeven bij de belastingdienst . want volgens mij staat de afspraakcentrale niet ingeschreven bij de kvk . Ik had ook in mijn klacht geschreven over hun leveringsvoorwaarden. daar krijg ik ook geen antwoord op. ik had mij dus voor 3 maanden ingeschreven en was van hun advertentie uitgegaan dat ik gegarandeert een contact zou krijgen. nu zeggen zij dat je dan een half jaar lid moet worden voor die garantie! laat me toch niet lachen!!!!!!!!!!!!! Oftwel betaal 45 euro bij en dan weet je zeker dat je wordt genaait!!!! Ik denk dat ik ook advertentie ga zetten om mensen te waarschuwen tegen deze idioot!!!!!!!! Greetzzzzzz vinny Ps dit lucht wel een beetje op!!!
Gepost op: 08-01-2010

oudforum

Dag Marc , Ik had graag info gekregen over de persoon die achter afspraakcentrale.nl zit ; ik heb 100 euro gestort en ze houden me aan het lijntje , eerst op vakantie , nu moet ik naar een nummer bellen. Kan je mij u ervaringen eens geven en wie er precies achter zit want ik ga het zo niet laten. Thx
Gepost op: 10-01-2010

oudforum

Hoi Allemaal, Ik had ide?n me op te geven bij de afspraakcentrale voor een half jaar als proef. Gezien jullie ervaringen zie ik er maar van af. Bedankt hiervoor, ook dank voor de iniatiefnemers van het Forum Fakerslijst. Hebben jullie nog ideen waar het wel betrouwbaar is behalve de hoeren.Succes met eventuele acties tegen die oplichters, ze zeggen dat ze al 25 jaar bestaan?? Ongelofelijk. Groetjes Frans
Gepost op: 10-01-2010

oudforum

Hallo, Ik zou graag meer info willen over de afspraakcentrale.
Gepost op: 12-01-2010

oudforum

Het zijn notoire oplichters. Na drie maanden heb ik geen enkele afspraak gehad. Toen ik hierover mijn beklag deed - ook tussendoor - was het antwoord: we doen al meer voor u dan u recht op heeft. Ik ga aangifte doen en kom graag in contact met anderen die 'genaaid' zijn. Dit in verband met een collectieve aangifte.
Gepost op: 13-01-2010
Eerste
Vorige
Pagina: 1/3
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.